Yardım
Dilediğiniz zaman whatsapp destek hattımıza soru sorabilirsiniz.
Başlıca sorulanlar
Siparişler ve Kargolama
Ülkemizin 50 den fazla şehrine +200 tl üzeri siparişlerde ücretsiz kargo imkanı sunuyoruz.
Bize ulaşıp termin süresi hakkında bilgi alabilirsiniz.
Üye olarak, internetten alışverişlerinizi daha hızlı tamamlarsınız. Siparişlerinizin durumunu üyelik sayfanızdan izleyebilir, tekrar sepete ekleyerek yeniden satın alabilirsiniz. Favori listeleri oluşturarak bu listeleri kaydedebilir ve fiyat takibi yapabilirsiniz ayrıca siparişlerinizi e-posta ile gönderebilir veya çıktısını alabilirsiniz. Ayrıca dilerseniz, firmamızın dönem dönem düzenlediği kampanya ve yeniliklerden hakkında bilgi alabilirsiniz.
İnternetten yapacağınız alışverişlerde kredi kartı ile ödeme yaparken dikkat etmeniz gereken birkaç önemli aşama vardır. Bunlar sırasıyla kredi kartı bilgilerinizin (kart numarası, güvenlik kodu ve kartınızın son kullanma tarihi) eksiksiz ve hatasız olması, kredi kartı veya sanal kredi kartınızın Visa veya Mastercard olması, kartınızın kullanılabilir limitinin yeterli olması, internetten alışverişe açık olması ve 3D yetkisinin aktif olması gibi. Ödeme aşamasında iken bu koşullar sağlanmış ve işlem onayı esnasında herhangi bir internet bağlantısı sorunu yaşanmamış ise ödeme sorunsuz gerçekleşmektedir. Sorununuzun devam etmesi durumunda bankanız ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.
Birçok bankaya 6 taksite kadar imkan sunuyoruz, fakat bankalar tarafından vade farkı yansıtılıyor.
Paket içerisindeki montaj şemaları sayesinde sırayla ilerleyerek montajı kolayca gerçekleştirebilirsiniz, eğer şemanın karmaşık göründüğünü düşünüyorsanız montaja başlamadan bize ulaşın seve seve yardımcı oluruz.
Mobisan da internetten yapacağınız alışverişlerde kredi kartı ile ödeme yapmak için, www.mobisan.com.tr sitesinden RapidSSL 256 bit sertifikası ile şifrelenmiş olan sanalpos ödeme sayfasına yönlendirilirsiniz. Bu sayede kredi kartı bilgilerinin girişi sadece banka sanal pos ekranı üzerinde gerçekleşir. Bu sistem sizin kredi kartı bilgilerinizi girdikten sonra bankanızın 3D Güvenlik Sayfası’na yönlendirir. Bankanızın ekranına cep telefonunuza gelen şifre bilgilerini girdiğinizde alışveriş işlemi tamamlanacaktır. Kartınızda 3D güvenlik aktivasyonu olmaması durumunda daha kısa sürede alışveriş güvenli bir şekilde tamamlanır. Ayrıca internet alışverişleriniz için sanal kart/dijital kart kullanmanızı öneririz.
Kargonuzu teslim alırken kontrol etmeniz büyük önem arz taşıyor. Kolilerin dışında hasar, eziklik, yırtılma, ıslaklık gibi normal olmayan bir durum gözlemlediğinizde ürünleri teslim almayarak kargo yetkilisine tutanak tutturmalısınız. Bu sayede kargonuz ile ilgili probleminiz kısa sürede çözümlenecektir.
Kargonuzu teslim aldıktan sonra yapacağınız eksik/hasar teslimat bildirimleri tutanak olmadığından incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.
Değişim gerekiyorsa
İade ve Değişim
Müşteri herhangi bir nedenden dolayı 14 gün içerisinde ürünü iade edebilir fakat ürünü tarafımıza kendisine kargolandığı gibi eksiksiz ve faturalı göndermek zorundadır, ayrıca aideden dolayı oluşacak kargo bedelini müşteri öder.
Eksik veya yanlış ürün olduğunu farketmeniz durumunda problemin tarafımızca çözülmesi için +90 232 257 58 40 Watsapp destek hattımıza hemen ulaşın.
Ürününüzü sizlere gönderildiği gibi eksiksiz ve hasarsız bir şekilde kargo ücretini ödemeniz şartıyla değişim tarafımızca gerçekleştirilir.
Whatsapp hattımız +90 232 257 58 40 dan yazarak veya bizleri arayarak yardım alabilirsiniz.
Ürününüz kargolanmadan bize ulaşmanız durumunda tutar tarafınıza 24 saat içerisinde iade edilir.